Zásady kvality
Zásady kvality, ktorými sa náš tím riadi pre dosiahnutie najlepšieho výsledku a spokojnosti zákazníka:
-
Zaväzujeme sa zaslať záujemcovi o FVE reakciu na dopyt do 1 dňa od obdržania dopytu a indikatívnu ponuku do 2 pracovných dní (u FVE bez stavebného povolenia).
-
Hodnotíme potenciál vlastnej spotreby a prietokov elektriny a potenciál FVE pre prípadné budúce potreby zákazníka. Kriticky zhodnotíme návratnosť investície do FVE.
-
Pri navrhovaní akumulácie optimalizujeme synergické efekty akumulácie neelektrickej (teplá voda, vykurovanie apod.) a batériového systému. Preferujeme záujem zákazníka o efektivitu celkového energetického riešenia.
-
Vysvetlíme zákazníkovi, aké informácie a súčinnosť od neho budeme požadovať a informujeme ho o ďalšom postupe (napr. zmluve o pripojení, apod).
-
Vysvetlíme zákazníkovi navrhované technické riešenie.
-
Pravdivo zákazníka informujeme o možnostiach odstúpenia od odbjednávky a poskytnutých zárukách.
-
Po zákazníkovi nikdy nepožadujeme zaplatiť plnú cenu diela vopred.
-
Sme poistení zo zodpovednosti za škodu a na vyžiadanie mu predložíme na nahliadnutiu poistnú zmluvu. Certifikát je k dispozícii na našom webe.
-
Po podpise objednávky nepožadujeme úhradu zálohy. Pri väčších projektoch, záloha nepresahuje 60% z celkovej ceny diela.
-
Upozorníme zákazníka, že vybavenie dotácie môže trvať niekoľko mesiacov.
-
Na vyžiadanie predložíme zákazníkovi referencie dokončených projektov. Realizované projekty sú pravidelne publikované na našich webových stránkach.
-
Zákazníka transparentne informujeme o zaťažení strechy inštaláciou FV panelov a spôsobe ukotvenia, a v prípade pochybností odporučíme zákazníkovi preverenie stavu či statiky strechy odbornou stavebnou firmou.
-
Pripojenie FVE povedieme podľa podmienok príslušného prevádzkovateľa distribučnej sústavy.
-
Inštaláciu vykonáme v súlade s požiarnymi a ďalšími predpismi a podľa odporúčaní príručiek Solárnej asociácie, v prípade pochybností vždy konzultujeme s odborníkom na danú oblasť.
-
Cena uvedená v objednávke je vždy za dodávku kompletnej FVE s prihliadnutím našpecifikovanému rozsahu diela, neúčtujeme zákazníkovi žiadne ďalšie poplatky.
-
Pri odovzdaní diela zákazníkovi dostatočne vysvetlíme funkcionalitu a ovládanie inštalované FVE. Zákazníka preukázateľne preškolíme a tiež odovzdáme všetku dokumentáciu k dielu. Odovzdávaná projektová dokumentácia je vždy dokumentáciou skutočného prevedenia stavby.
-
Pri odovzdaní diela so zákazníkom spíšeme odovzdávací protokol, ktorý obsahuje najmä vady a nedostatky, zoznam dokumentácie a revíznu správu s odporúčaním pravidelných revízií a servisu.
-
Po odovzdaní diela vystavíme zákazníkovi konečnú faktúru.
-
Odovzdaním diela naša komunikácia so zákazníkom nekončí. Na telefonické alebo písomné podnety zákazníka reagujeme v ten istý deň.
-
Zaväzujeme sa zákazníkovi poskytovať záručný servis, za zákazníka vybavíme aj záruky poskytované výrobcami komponentov, nie iba záruky poskytnuté nami ako zhotoviteľom.
-
Ponúkneme zákazníkovi platené servisné služby (výmena, úprava rozvádzačov, montáž wallboxov, atď.). V prípade, že služby tohto typu neposkytujeme, odovzdáme kontakt na zmluvného servisného partnera.